۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۳۲
استان آذر بايجان شرقي:
همایش زيستي در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار گردید.
به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، همایش زيستي در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار گردید.

اين همايش با مشاركت دانشگاه علوم پزشكي ، سپاه عاشورا و اداره كل پدافند غير عامل استانداري و با حضور اعضا قرار گاه زيستي ، كميته پايش تهديدات زيستي ، كميته تعيين وضعيت زيستي ، دبيران شوراي پدافند غير عامل شهرستان ها ، فرمانده سپاه عاشورا و جانشين قرار گاه زيستي در شهرستان هاي تابعه و جمعي از اساتيد و صاحب نظران در اين حوزه برگزار گرديد.

در ابتدای همایش سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا به اهمیت پدافند غیر عامل در دنیای امروزی اشاره نموده و بر لزوم هماهنگی و همکاری سازمانهای مرتبط بويژه نيروهاي مسلح تاكيد كرد.

در ادامه دکتر صومی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان رئیس کارگروه پدافند زیستی در حوزه انسان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این همایش در خصوص اهمیت پدافند زیستی و اجرای اصولی آن در سطح دانشگاه تاکید نموده و بر بالا بردن سطح علمی و توان آمادگی دانشگاه در حفظ و ارتقاء سلامت دانشگاهیان و مردم مطالبي را بيان نمودند.

سپس سردار جهانسر مدیر کل پدافند غیر عامل استان در خصوص ساختار پدافند غیر عامل و قرارگاه زيستي پرداخته و بر ضرورت فرهنگ سازي ، آموزش و اطلاع رساني تاكيد كردند.

در ادامه ابراهيمي از اساتيد دانشگاه امام حسين (ع) در بحث تحليلي و كارشناسي در خصوص پدافند غير عامل ، پدافند زيستي و تهديدات زيستي و راهكار هاي مربوطه و همچنين ساختار پدافند زيستي به تفصيل سخن گفت.

سپس دکتر مختاري و دكتر اشرفي از اساتيد دانشگاه تبريز به صورت تخصصي در خصوص فرايند برنامه ريزي در حوزه زيستي و تهديدات احتمالي پرتوي در استان و منطقه به طور مفصل سخنراني كردند.

در حاشيه همايش سردار كريميان ، دكتر صومي و سردار جهانسري در مصاحبه تلوزيوني شركت نموده و در خصوص اهميت و ضرورت پدافند غير عامل و پدافند زيستي و سايبري توضيحات لازم را ارائه دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر