۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۲۹
همزمان با فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل و گرامیداشت آن، شبکه های رادیویی ایران، جوان، تهران،فرهنگ و گفتگو،با تولیدو پخش برنامه های متنوع این مناسبت را گرامی می دارند.
شبکه های رادیویی ایران، جوان، تهران، فرهنگ و گفتگو، در گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با تولید و پخش برنامه های متنوع این مناسبت را گرامی می دارند که عنوان برنامه ها بدین ترتیب است؛

** رادیو گفتگو:

'گفتگوی روز' با حضور دکتر جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور و معاونین. تاریخ پخش: 8/8/93، ساعت پخش: 20:00.



** رادیو تهران:

'عصر به خیر تهران' ارتباط تلفنی با کارشناسان سازمان پدافند غیر عامل. تاریخ پخش: 8/8/93، ساعت پخش: 16:00.



** رادیو ایران:

'آوای اقتدار' تبیین ضرورت های توجه به پدافند غیر عامل. تاریخ پخش: 8/8/93، ساعت پخش: 11:15.

'نگاه روز' ارتباط زنده با مسئولین و کارشناسان سازمان پدافند غیر عامل و اطلاع رسانی از برنامه های هفته پدافند غیر عامل. تاریخ پخش: 8/8/93، ساعت پخش:15:30.



** رادیو جوان:

'دفاع پنهان' تبیین ضرورت های توجه به پدافند غیر عامل در ارتباط تلفنی با مسئولان و کارشناسان سازمان پدافند غیر عامل و اطلاع رسانی از برنامه های هفته.

تاریخ پخش: 8/8/93، ساعت پخش: 19:00.



** رادیو فرهنگ:

'مجله بامدادی' ارتباط تلفنی با کارشناسان سازمان پدافند غیر عامل و تبیین اهمیت پدافند غیر عامل. تاریخ پخش: 8/8/93، ساعت پخش: 6:30.



*** عیادت معاون صدا از معصومه ذباح نویسنده پیشکسوت رادیو

همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، معاون صدای رسانه ملی از معصومه ذباح نویسنده و سردبیر پیشکسوت رادیو که مدتی است به علت بیماری فعالیت هنری خود را رها کرده است، عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان بیماری این هنرمند قرار گرفت.

وی با اشاره به آثار ماندگار معصومه ذباح در حوزه نویسندگی به ویژه برای کودکان گفت: یقیناً آثار به جای مانده از شما اجر دنیوی و اخروی را برایتان به دنبال خواهد داشت.

صوفی، ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی کامل این نویسنده و سردبیر پیشکسوت رادیو گفت: ان شاءالله به برکت صاحبان ایام عزاداری ماه محرم که اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان هستند، خداوند متعال شفای عاجل خود را نصیبتان گرداند.

معصومه ذباح در 16 اسفند 1338 در شهر خرم آباد مرکز استان لرستان به دنیا آمد. در تیرماه 1362 همزمان با استخدام در آموزش و پرورش به عنوان نویسنده کارش را در مرکز رادیویی لرستان شروع کرد.

بوی گل آفتاب و شب بخیر کوچولو در شبکه های سراسری و قصه های ظهر جمعه رادیو قرآن و ورزش، نشاط، کودک در رادیو ورزش و برنامه قطار قطار ستاره از گروه جامعه و زندگی صدای آشنا از دیگر کارهای او به عنوان سردبیر و نویسنده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر