۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۸۵
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی رسانه‌های زنجیره‌ای، هنوز خبر اسیدپاشی نیامده، سرمقاله‌شان آماده بود. این سم‌پاشی رسانه‌ای، از اسیدپاشی هم خطرناک‌تر است.
سردار سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و عضو شورای عالی امنیت ملی در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر عملکرد برخی رسانه ها در خصوص موضوع اسیدپاشی های اخیر گفت: آنهایی که در قضیه اسیدپاشی داد زدند، دلشان بیشتر از آنهایی که با آرامش به دنبال پیدا کردن و مجازات عاملین این جنایت هستند، نمی‌سوزد.

فیروزآبادی ادامه داد: برخی رسانه‌های زنجیره ای، هنوز خبراسیدپاشی نیامده، سرمقاله‌شان آماده بود. این سم پاشی رسانه ای از اسیدپاشی هم خطرناک تر است چون اگر در اسید پاشی، 4 نفر آسیب دیدند، ولی سم پاشی رسانه‌های بیگانه و بعضا خودی، جامعه را مسموم می‌کند. این یک جرم است و مسئولین امنیتی و قضایی با کسانی که عامل سم پاشی هستند بر خورد کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: عاملان اسیدپاشی چون مخل امنیت و موجب سوء استفاده دشمن شدند، باید به اشد مجازات برسند حتی اگر مصدومین آنها را ببخشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر