۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۶۷
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: پدافند غیرعامل پشتوانه اقتدار ملی و عامل دفاع از دستاوردهای انقلاب است.
عباس جمالی‌فرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: پدافند غیرعامل شامل اقدامات غیرمسلحانه است که باعث تقویت نیروی بازدارندگی، کاهش آسیب، تداوم فعالیت‌های ضروری و ارتقای پایداری ملی می‌شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات برای مقابله با بحران‌ها و خطرات جدی خود را آماده می‌کنند و کارکنان در مواقع ضروری به صورت آماده برای کمک به رفع بحران مشارکت می‌کنند.

جمالی‌فرد اضافه کرد: استحکام ساختمان‌ها و منازل دولتی و شخصی، توجه به مقاوم‌سازی بناها، بهینه‌سازی و استفاده صحیح از وسایل، آمادگی در برابر بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله از مواردی است که مردم و مسئولان باید در نظر داشته باشند و به آن اهتمام کنند.

وی ادامه داد: آموزش خانواده‌ها، آگاه‌سازی دانش‌آموزان، تشکیل جلسه مدیران و معاونان، برگزاری مسابقه انشاء با موضوع پدافند غیرعامل، حضور مسئولان بخش در مدارس از برنامه‌های این هفته است.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: پدافند غیرعامل باید در همه جامعه شناخته شود و دانش‌آموزان نسبت به آن آگاهی داشته باشند تا در مواقع ضروری و خطر مشکلی مردم را تهدید نکند.

سید ابراهیم حسینی افزود: در هفته پدافند غیرعامل از فعالان پدافند غیرعامل تجلیل می‌شود و با تبلیغات مناسب به آگاهی اقشار مختلف کمک می‌کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر