۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۹۷
در طول سال توسط شرکت برق انجام می‌شود
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان از برگزاری مانور مدیریت بحران شرکت برق در طول سال حداقل یک بار در هر شهرستان خبر داد.
علی سهرابی‌بیدار پیش‌ از ظهر امروز در جلسه توجیهی مانور مدیریت بحران در سالن مدیریت بحران تویسرکان، با اشاره به اینکه مدیریت بحران شامل چهار مرحله پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی است، اظهار کرد: به‌روز کردن و انجام اصلاحات شبکه‌های توزیع برق یکی از امور پیشگیری از بحران، در شرکت برق به عنوان یک اصل مهم پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مانور بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد، افزود: مانور شرکت برق تمرین افزایش سطح آمادگی نیروهای شرکت برق و پیمانکاران عملیاتی است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق همدان آشنایی نیروهای شهرستان‌های معین با شبکه‌ها و واحدهای اجرایی، افزایش سطح هماهنگی داخلی شرکت و ادارات شهرستان مجری را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه مانور عملیاتی مدیریت بحران ضمن ارتقای آمادگی و کارایی نیروها با تعمیر اساسی شبکه، گره‌ای از امور را باز می‌کند، تصریح کرد: مانور مدیریت بحران نمایش قدرت و کارآمدی شرکت توزیع برق است.

سهرابی‌بیدار با اشاره به اینکه امروز ششمین مانور مدیریت بحران شبکه برق استانی در تویسرکان با محوریت بهسازی شبکه برق خیابان باهنر انجام می‌شود، تاکید کرد: تلاش داریم مانور مدیریت بحران را در طول سال حداقل یک بار در هر شهرستان برگزار کنیم.

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان با اشاره به اینکه مانور با حضور 20 اکیپ امروز در این شهرستان انجام می‌شود، افزود: مانور مدیریت بحران استانی و با همکاری اکیپ‌های شهرستان‌های بهار، اسدآباد، نهاوند، کبودراهنگ، همدان، ملایر و تویسرکان برگزار می‌شود.

رضا جلیلوند با بیان اینکه عملیات مانور مدیریت بحران برای بهسازی شبکه برق انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شبکه برق خیابان باهنر سال 51 ایجاد و به خاطر تمرکز جمعیت در آن، تاکنون اصلاح نشده است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری مأموران راهنمایی و رانندگی، این خیابان برای انجام مانور مدیریت بحران بسته شده، گفت: 10 چادر در خیابان باهنر برای اکیپ‌های عملیات بهسازی شبکه برق در این مانور برپا شده است.

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان مدت زمان اجرای این مانور را چهار ساعت اعلام کرد و افزود: همه گروه‌ها در راستای ایمن‌سازی گروه خود دقت و توجه کامل را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر