۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۷۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز خبر داد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز از برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی و آموزشی در هفته پدافند غیرعامل در این استان خبر داد.
شهاب‌الدین حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در این استان اظهار داشت: هفته پدافند غیرعامل از سه لغایت 9 آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد که با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال این هفته "پدافند غیرعامل، مصونیت‌بخشی با عزم ملی و مدیریت جهادی" است،‌ ادامه داد: اولین روز از این هفته با نام "تولید و ترویج علم و پدافند غیرعامل" نام‌گذاری شده است.

این مسئول تصریح کرد: در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل مسابقات مقاله‌نویسی، توزیع بروشورهای آموزشی بین پرسنل ادارات و توزیع بروشور در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی گفت: دومین روز از هفته پدافند که با نام "سلامت انسان و محیط زیست، محور پایداری و پدافند غیرعامل" و سومین روز از هفته مذکور که به نام "استانداردسازی، مقاوم‌سازی، خوداتکایی و پدافند غیرعامل" نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه چهارمین روز از این هفته را با نام "گفتمان‌سازی و نهادینه‌سازی و پدافند غیرعامل" اعلام کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: پنجمین روز از این هفته با نام "کاهش آسیب‌پذیری، افزایش توانمندی در فضای سایبری و پدافند غیرعامل" نام‌گذاری شده است.

حسینی در پایان هفتمین روز از این هفته را با نام "بسیج، مشارکت مردمی، محور تحقق پدافند غیرعامل" و هشتمین روز منابع ملی، سرمایه پایدار و پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: در این هفته اقدامات بایسته ادارات در خصوص هماهنگی لازم جهت درج شعارهای پدافند غیرعامل در طول هفته در سربرگ مکاتبات صورت گیرد.

وی افزود: همچنین از ظرفیت صدا و سیما جهت تبیین برنامه‌های هفته دولت با محوریت اداره کل پدافند غیرعامل و استفاده از پیامک ادارات و درج شعارهای پدافند غیرعامل در قبوض صادره و سیستم عابر بانک جهت فرهنگ‌سازی اقدام لازم صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر