۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۵۵
مدیرکل پدافند غیرعامل قم:
مدیرکل پدافند غیرعامل قم با اشاره به ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه پدافند غیرعامل با گرایش‌های مختلف در استان قم، گفت: در تلاشیم تا با این اقدام از فارغ التحصیلان این رشته‌ها در حوزه‌های مختلف استان استفاده کنیم.
مهدی متقیان در جلسه پدافند غیرعامل استان قم که ظهر امروز با حضور کلیه دستگاه‌ها و نهادهای استانی در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل استان اظهار کرد:  اداره کل پدافند غیرعامل در استان‌ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم با تاکید بر گستردگی حوزه فعالیت پدافند غیرعامل افزود: دغدغه ما ارتقاء سطح اقدامات پدافند غیر عامل در استان قم است.

وی با اشاره به پیگیری اداره کل پدافند غیرعامل برای ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه پدافند غیرعامل با گرایش‌های مختلف در استان قم، عنوان کرد: در تلاشیم تا با این اقدام از فارغ التحصیلان این رشته‌ها در حوزه‌های مختلف استان استفاده کنیم.

متقیان خاطرنشان کرد: برای ایجاد دوره‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه پدافند غیرعامل در استان قم تفاهماتی بین دانشگاه‌های مالک اشتر و امام حسین (ع) و اداره کل پدافند غیرعامل استان قم صورت گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر