۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۴۹

 دومین جلسه هماهنگی هفته پدافند غیرعامل سال 93 به ریاست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در محل سالن اجتماعات معاونت امنیتی بر گزار شد.

در این جلسه که نمایندگان کارگروه های 12 گانه شورای پدافند غیر عامل استان و نمایندگانی از سایر دستگاه های اجرایی استان  حضور داشتند، ضمن بررسی تجربیات سال گذشته بر لزوم ارائه برنامه ها از طریق کارگروه ها، تشکیل کمیته اجرایی و اطلاع رسانی به منظور هماهنگی میان کارگروه ها و اطلاع رسانی مناسب تأکید گردید. 
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری نیز با اشاره به همزمانی هفته پدافند غیر عامل امسال با دهه اول محرم گفت: برنامه های امسال می بایست متناسب با ایام محرم تنظیم گردد.
حری آموزش، ترویج و فرهنگ سازی مقوله پدافند غیر عامل را هدف اصلی این هفته دانست و افزود: صدا و سیما، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه رسانه های نوشتاری ظرفیت های بسیار خوبی دارند که می توان با هماهنگی و تعامل سازنده از این ظرفیت ها به نحو مناسب در معرفی پدافند غیر عامل و آموزش شهروندان بهره برد.
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان بر نقش شهرداری اهواز در برگزاری مراسمات به ویژه نمایشگاه هفته پدافند غیر عامل تأکید و خواستار برنامه ریزی هر چه سریعتر و مناسب تر کارگروه ها و ارائه به ستاد جهت هماهنگی بیشتر گردید.
در این جلسه آتش بر معاون صدا و سیمای مرکز خوزستان پیشنهاداتی از قبیل ایجاد ارتباط روزانه با یکی از اعضای کارگروه ها برای اطلاع رسانی به مردم، ایجاد یک واحد سیار رادیویی برای ایجاد ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با نمایشگاه ارائه نمودند.
همچنین سایر اعضا گزارشی از اقدامات انجام شده و پیشنهاداتی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن هفته پدافند غیر عامل ارائه کردند.
لازم به توضیح است هفته پدافند غیرعامل سال 93 سوم لغایت نهم آبان ماه برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر