۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۹۱
مدیرکل پدافند غیرعامل قم گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی علمی و فرهنگی استان ، پیشنهاد تشکیل قرارگاه فرهنگی پدافند غیرعامل کشور به مسوولان ارایه شده است.
'مهدی متقیان' در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری افزود: تشکیل این قرارگاه می تواند نقش موثری در جهت رصد و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان ایفاد نماید.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان با مشارکت جدی روحانیت و حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل یک امر مقطعی نیست، بلکه یک اصل لازم و ضروری است که آحاد جامعه باید به آن توجه کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به لزوم آشنایی مدیران و مسوولان با این مقوله حساس و حیاتی، از برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران عالی و میانی دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: دوره های آموزشی اجباری 12 ساعته پدافند غیرعامل به زودی برای مدیران استان برگزار می شود.

وی در پایان با بیان اینکه گستره پدافند غیرعامل بسیار وسیع و گسترده بوده و حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و عمرانی را در برمی گیرد، تصریح کرد: با توجه به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این عرصه، اتاق فکر رسانه ای پدافند غیرعامل در استان قم تشکیل می شود.

همچنین در این جلسه که با حضور استاندار قم برگزار شد، جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مرتبط نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه تبیین کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر