۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۹۰
استاندار قم:
استاندار قم بر ضرورت توجه همه جانبه مدیران و مسولان اجرایی استان به موضوع حساس و حیاتی پدافند غیرعامل تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین 'محمدصادق صالحی منش' عصر دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم با بیان این مطلب افزود: امروز باید پیش از آنکه دشمن برای ما خطر و تهدیدی ایجاد کند، در حوزه پدافند غیرعامل آمادگی لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بدون تردید دشمنان برای نابودی تمامی زیرساخت ها و تاسیسات بنیادین کشورمان برنامه ریزی کرده است.

استاندار قم با اشاره به برخی ابعاد و جوانب پدافند غیرعامل و اهمیت آن در حوزه های مختلف، تصریح کرد: ما هم باید برای مقابله با تهدیدات و حملات احتمالی دشمنان در جبهه های مختلف، برنامه ریزی جدی و منسجم داشته باشیم.

وی در پایان بر ضرورت مشارکت و حضور موثر مردم در انجام امور و دستیابی به موفقیت در همه کارها، اظهار داشت: قطعا مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 1+5 نیز با پشتیبانی مردم در حال انجام است که دولت توانسته با دست باز و با قدرت به پیش برود.

جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم با حضور جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مرتبط در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد و اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص مسایل مطرح شده در این جلسه تبیین کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر