۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۷۳
اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه:
یک دوره کلاس آموزشی پدافند غیرعامل با عنوان (اهمیت پدافند غیرعامل با بصیرت و فرهنگ اسلامی ) با حضور رئیس گروه طرح و برنامه و اجرای پدافند غیرعامل استان و با شرکت کارکنان این اداره کل برگزار و برتقویت پدافند غیر عامل تاکید گردید .

alt

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، یک دوره کلاس آموزشی پدافند غیرعامل با عنوان (اهمیت پدافند غیرعامل با بصیرت و فرهنگ اسلامی ) با حضور رئیس گروه طرح و برنامه و اجرای پدافند غیرعامل استان  و با شرکت کارکنان این اداره کل برگزار و برتقویت پدافند غیر عامل تاکید گردید .

حامد دارابی رئیس گروه طرح و برنامه و اجرای پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه در این دوره از اهمیت و درک آموزش و یادگیری پدافند غیرعامل نسبت به پدافند های نظامی گفت : امروزه موضع گیری دشمن نسبت به ما و دیگر کشورهای در حال توسعه بیشتر در زمینه جنگ نرم است هرچند که دشمنان ما در بحث تجهیزات نظامی بسیار پیشرفته میباشند اما برای آنها مبارزه از طریق جنگ نرم از لحاظ مادی و از نظر زمانی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

alt

وی افزود ما با آگاهی در این زمینه میتوانیم قبل از هراقدامی علیه این مرزوبوم ،  پیشگیری کنیم که متحمل جبران ضرر و زیان نشویم ،هدف از تشکیل این دوره ها نیز آگاهی بخشی در زمینه پدافند غیرعامل برای  پیشگیری از توطئه ها وخنثی کردن  برنامه های   دشمن است .

در پایان،  کارشناس پدافند غیر عامل به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر