۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۳۶
استانداری کهگیلویه و بویر احمد:
همایش آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل با حضور تني چند از مدیران، معاونین، کارشناسان تمامی دستگاههای اجرایی و برخی از بخش های خصوصی در استانداری کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویر احمد در همایش يك روزه آموزش تخصصی پدافند غیرعامل كه با حضور تني چند از مدیران، معاونین، کارشناسان پدافند غيرعامل تمامی دستگاههای اجرایی و برخی از بخش های خصوصی در ساختمان شماره ۲ استانداری برگزار شد، گفت: از ابتداي سال 93 تاکنون 6 برنامه آموزشی با موضوعات مختلف مرتبط با پدافند غیرعامل شامل (دوره مهندسی نظارت ساختمان، دوره آموزشي آب و انرژی ، دوره آموزشی مديريت منابع آب، دوره آموزشي مديريت شهرسازي ايمن، دوره آموزشي پدافند زيستي، دوره آموزشي اصول و مبانی پدافند غیر عامل) در مركز استان و برخي شهرستانها برگزار شده است.

محمود مومن نسب هدف از برگزاری این همايش و دوره ها را ارتقاء سطح آگاهی فکری،اجرایی و مهارتي در تمام حوزه های اداری، اجرایی و خصوصي، شناسایی موانع،چالش ها و ارايه راهکار های رفع آنها و همچنین ایجاد شرایطی که دستگاهها و واحد هاي بخش خصوصي در مقابل تهدیدات احتمالي و غيرپيش بيني شده، مهارت و توانایی واکنش سریع را داشته باشند، برشمرد.

دبير شوراي پدافند غيرعامل استان در پاسخ به سئولات برخي از مخاطبين اظهار داشت: شان و جايگاه پدافند غيرعامل از نوع نظارتي، برنامه ريزي از جنس آينده نگر در همه حوزه ها است و به بخش خاصي مربوط نيست كه صرفا كار عملياتي نمايد. بنابراين همه شركت كنندگان در اين همايش و مردم شريف معتقد باشند كه از جايگاه پدافند غيرعامل در جلسات مختلف مسايل و موانع گوناگون نظير پل هاي جايگزين، ايجاد ساخت و سازهاي امن، اجراي مواد قانوني نظير ماده 215 ماده 201 در برنامه ها و طرح هاي تملك سرمايه اي، اجراي مبحث 21 مقررات ملي ساختمان و دهها مباحث امنيتي و حفاظتي، سايبري، زيستي و ... كه به علت سطح بندي برخي مسايل، اينجا جاي بيان نيست از ناحيه اين حوزه مطرح و مجدانه پيگيري ميشوند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از سازمان نظام مهندسی ساختمان، دفتر آموزش و پژوهش استانداري، فرمانداری گچساران، اداره كل منابع طبيعي، شرکت آبفای شهری، اعضاي كارگروه آب و انرژي پدافند غيرعامل، اداره كل ورزش و جوانان، صدا و سيما و دبير و اعضاي كارگروه آموزش و اطلاع رساني پدافند غيرعامل استان بخاطري همكاري در برگزاري همايش و دوره هاي مذكور قدر داني و تشكر كرد.

مومن نسب در پايان از تمامي اعضاي شوراي پدافند غيرعامل در خواست نمود تا با ارايه برنامه هاي متنوع، عملي و نتيجه محور، زمينه برگزاري هرچه باشكوه تر هفته بزرگداشت پدافند غيرعامل را فراهم كنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر